NË KËRKIM TË ZGJIDHJEVE TË REJA: KRIJIMI KURIKULUMIT IDEAL TË GAZETARIË PËR EVROPËN JUGLINDORE
Trajkoska, ZH. dhe Georgievski, B. (Ur.) “Ë kërkim të zgjidhjeve të reja: krijimi kurikulumit ideal…
Trajkoska, ZH. dhe Georgievski, B. (Ur.) “Ë kërkim të zgjidhjeve të reja: krijimi kurikulumit ideal…
Baçovska, J., “Forcimi i standardeve profesionale ose erozioni i fjalës së lirë: rregullimi i mediave…
Metamorfozë, “Analizë e kornizave ligjore lidhur me mediat”, 2018. E qasur në këtë: LINK
Rrjeti i shkrim-leximit mediatik u krijua për të lehtësuar komunikimin dhe konsultimin ndërmjet subjekteve të ndryshme në vend që punojnë për të ngritur nivelin e arsimimit mediatik të të gjithë qytetarëve. Ai duhet të kontribuojë në bashkëpunimin më të shpeshtë ndërmjet palëve të interesuara dhe në rezultate më të mira dhe më të qëndrueshme të projektit.
Agjencia për Shërbime Mediatike Audio dhe Audiovizive (AVMU) ka detyrim ligjor për të promovuar arsimimin mediatik. Për ta arritur këtë, ajo u lidh me politikëbërës, media, edukatorë, organizata të shoqërisë civile përmes Rrjetit për Literacy Media. Disa aktivitete kryhen nga Agjencia në bashkëpunim me anëtarët e Rrjetit ose me palë të tjera të interesuara, ndërsa të tjerat kryhen vetëm. Procesi i konsultimit dhe bashkëpunimit është gjithmonë i hapur.