„Ум за медиум; медиумите на крстопат (разговор и промоција)
НВО Контрапункт и нивниот медиумски партнер Окно во рамки на својот прокет кој е поддржан…
НВО Контрапункт и нивниот медиумски партнер Окно во рамки на својот прокет кој е поддржан…
Дигиталните вештини се нужност и се исто толку важни како што е важно читањето, пишувањето,…
Во рамки на проектот „Едукација за медиумска писменост во дигитално опкружување“ кој е спроведен од Вредност на…
Мрежата за медиумска писменост е создадена со цел да ги олесни комуникацијата и консултацијата меѓу различните субјекти во земјава кои работат на подигнувањето на нивото на медиумската писменост на сите граѓани. Таа треба да придонесе за почеста соработка меѓу релевантните чинители и за подобри и поодржливи резултати од проектите.
Агенцијата за аудио и аудиовизуелни медиумски услуги (АВМУ) има законска обврска да ја промовира медиумската писменост. За да го оствари ова, таа, преку Мрежата за медиумска писменост, се поврза со креатори на политики, медиуми, едукатори, граѓански организации. Некои активности, Агенцијата ги реализира во соработка со членови на Мрежата или со други чинители, а други, реализира сама. Процесот на консултација и соработка секогаш е отворен.