Поткаст – дискусија „Медиумската писменост во дигитал- ниот простор“
Дигиталниот живот носи нови навики за информирање, комуницирање, себепретставување и социјализирање. Тоа се секојдневието кое…
Дигиталниот живот носи нови навики за информирање, комуницирање, себепретставување и социјализирање. Тоа се секојдневието кое…
Бизнис Академија Смилевски-БАС, континуирано седум години, во рамки на наставниот предмет „Односи со јавност“ со…
На 25 октомври, Институтот РЕСИС (www.resis.mk) ќе одржи онлајн дебата на тема „Медиумите на заедницата…
Мрежата за медиумска писменост е создадена со цел да ги олесни комуникацијата и консултацијата меѓу различните субјекти во земјава кои работат на подигнувањето на нивото на медиумската писменост на сите граѓани. Таа треба да придонесе за почеста соработка меѓу релевантните чинители и за подобри и поодржливи резултати од проектите.
Агенцијата за аудио и аудиовизуелни медиумски услуги (АВМУ) има законска обврска да ја промовира медиумската писменост. За да го оствари ова, таа, преку Мрежата за медиумска писменост, се поврза со креатори на политики, медиуми, едукатори, граѓански организации. Некои активности, Агенцијата ги реализира во соработка со членови на Мрежата или со други чинители, а други, реализира сама. Процесот на консултација и соработка секогаш е отворен.