prezantim online i Strategjisë së Komunikimit të Rrjetit të Arsimimit Mediatik 2021 – 2023. Prezantimi u ndoq nga: Viktor Stojanov (ASHMA), Emilija Petreska – Kamenjarova (AVSHMA) , Marina Trajkova ( ASHMA), Biljana Bejkova (OJQ Infocenter), Biljana J. Kordalova (IDUEP), Jasmina Jakimova (Radio MOF), Marina Tuneva (SEMM), Vesna Nikodinovska (MIM) dhe Natasha Çavdarovska (Forum 16).
Zhvillimi i Strategjisë së Komunikimit të Rrjetit tëArsimimit mediatik 2021 – 2023 u mbështet teknikisht dhe financiarisht nga Misioni i OSBE -së në Shkup. Kjo mbështetje lindi nga Memorandumi i Bashkëpunimit midis AVMS dhe OSBE, i cili u nënshkrua më 8 korrik 2019. Strategjia u zhvillua nga Marina Tuneva (CEMM), e cila u zgjodh gjithashtu nga Misioni i OSBE -së si eksperte e njohur në këtë fushë.
Disa nga pikat kryesore në prezantimin e Strategjisë së Komunikimit ishin:
Strategjia e komunikimit e Rrjetit të Arsimimit mediatik 2021 – 2023 përcakton qasjen strategjike në komunikim, ofron një pasqyrë të aktiviteteve dhe mjeteve të komunikimit për komunikimin e jashtëm, si dhe një përmbledhje të mjeteve për komunikimin e brendshëm.
Qëllimet e komunikimit të Strategjisë janë si më poshtë:
Të rrisë ndërgjegjësimin për ekzistencën dhe funksionimin e Rrjetit të Arsimimit mediatik dhe qëllimet e tij, përmes përfshirjes dhe bashkëpunimit të të gjithë anëtarëve dhe grupeve të synuara.
Për të promovuar Arsimimin mediatik si një parakusht i domosdoshëm për një peizazh më të pasur mediatik, një mundësi për të rritur njohuritë e auditorit për mënyrën e funksionimit të mediave, si dhe për qytetarinë aktive në shoqëri
Të inkurajojë komunikimin e sinkronizuar dhe të qëndrueshëm nga grupet koordinuese, grupet e punës dhe të gjithë anëtarët e Rrjetit të Leximit të Medias.
Inkurajoni grupe të ndryshme interesi që të marrin pjesë në promovimin e shkrim -leximit mediatik, në përputhje me përparësitë e tyre biznesore dhe strategjike.
Mesazhet janë përcaktuar për auditorët e mëposhtëm të synuar:
Publiku i gjerë
Anëtarët e Rrjetit të Arsimimit medeiatik
Administrata shtetërore
Qeveria
Ministria e Arsimit dhe Shkencës
Byroja për Zhvillimin e Arsimit (BZhA)
Ministria e Shoqërisë së Informacionit dhe Administratës Publike (MSHIAP)
Ministria e Punës dhe Politikës Sociale (MPPS)
Ministria e Brendshme / Sektori për Krimin Kompjuterik dhe Mjekësinë Ligjore Dixhitale
Institucionet arsimore
Shkollat e mesme dhe fillore
Institucionet e arsimit të lartë
Media (TV komerciale, radio, media online, gazeta, agjenci, platforma mediatike)
Shërbim publik
Industritë krijuese / skena artistike dhe kulturore
Sektori i biznesit
Organizatat ndërkombëtare
Sektori qytetar
Donatorët (vendas dhe ndërkombëtarë)
Disa nga rekomandimet kryesore në lidhje me komunikimin e jashtëm të Rrjetit janë si më poshtë:
- Përdorimi i faqeve të internetit të anëtarëve / profileve në Facebook për të postuar informacion në lidhje me aktivitetet kryesore të Rrjetit, rezultatet dhe burimet në lidhje me Rrjetin e prodhuar nga anëtarët, si dhe ngjarjet dhe aktivitetet që ata kryejnë, për të integruar informacionin e Rrjetit dhe për misionin e tij.
- Bashkëpunimi i rregullt me mediat. Komunikimi me mediat është i një rëndësie të veçantë për informimin në kohë të publikut në lidhje me aktivitetet dhe rezultatet e rëndësishme të Rrjetit dhe anëtarëve të tij, si dhe për arritjen e një partneriteti strategjik me ta në promovimin e misionit të Rrjetit.
- Shkrimi i blogeve. Autorët e blogjeve mund të jenë përfaqësues të organizatave / institucioneve anëtare që do të publikohen në uebfaqe, faqe në Facebook, si dhe në uebfaqe / faqe të anëtarëve në Facebook, me qëllim promovimin e Rrjetit dhe konceptit të arsimimit mediatik. Në të njëjtën kohë, vetë Rrjeti mund të ribotojë bloget e publikuara në faqet e internetit / platformat / rrjetet sociale të organizatave / institucioneve anëtare.
- Krijimi dhe zbatimi i fushatave edukative dhe informative (siç janë, për shembull, fushatat në kuadër të “Ditëve të Arsimimit mediatik”).
- Organizimi i diskutimeve të ndryshme tematike, dhënia e çmimeve për media që mbështesin në mënyrë aktive arsimimin mediatik për mediat, ngjarjet në shkollë, prezantimet dhe organizatat në komunitet.
- Shkëmbimi i rregullt i informacionit me rrjetet / shoqatat ndërkombëtare. Informacioni në lidhje me informacionin / burimet domethënëse, Rrjeti mund t’i përdorë për publicitet në forma të ndryshme (në deklarata për mediat, të publikuara në rrjetet sociale, etj.) Informacioni nga GAPMIL mund t’i dërgohet mediave.
- Organizimi i trajnimeve mbi tema të ndryshme nga organizatat që janë anëtare të Rrjetit (siç është përdorimi i mjeteve dixhitale).
Sa i përket komunikimit të brendshëm, rekomandohet:
- Informoni rregullisht të gjithë anëtarët e Rrjetit për zhvillimet më të fundit me informacion të shkurtër, të përmbledhur.
- Kalendari i aktiviteteve. Kalendari do të përmbajë informacion në lidhje me aktivitetet e ardhshme, vizitat e rëndësishme, etj.
- “Forum sugjerimesh” nga anëtarët e Rrjetit. Kontaktimi i anëtarëve në baza mujore ose tremujore me një propozim për sugjerime / ide për përmirësimin e punës dhe rritjen e efikasitetit të Rrjetit.
Sa i përket komunikimit të brendshëm, rekomandohet:
Informoni rregullisht të gjithë anëtarët e Rrjetit për zhvillimet më të fundit me informacion të shkurtër, të përmbledhur.
Kalendari i aktiviteteve. Kalendari do të përmbajë informacion në lidhje me aktivitetet e ardhshme, vizitat e rëndësishme, etj.
“Forumi i Sugjerimeve” nga anëtarët e Rrjetit. Kontaktimi i anëtarëve në baza mujore ose tremujore me një propozim për sugjerime / ide për përmirësimin e punës dhe rritjen e efikasitetit të Rrjetit.
Pas prezantimit, të pranishmit patën rastin të diskutojnë mbi dokumentin.
Natasha Çavdarovska (Forumi 16) sugjeroi gjetjen e mënyrave për të vlerësuar ndikimin e Strategjisë së Komunikimit.
Vesna Nikodinovska (MIM) dhe Natasha Çavdarovska (Forum 16) sugjeruan që pjesa ku janë të listuara institucionet brenda administratës shtetërore duhet të përfshijë Ministrinë e Brendshme / Sektorin për Krimin Kompjuterik dhe Mjekësinë Ligjore Dixhitale, sepse ato janë përgjegjëse për trajtimin e gjuhës së urrejtjes në hapësirë online.
Emilija Petreska – Kamenjarova (ASHMA) i njoftoi të pranishmit se së shpejti është planifikuar një dizajn i ri i faqes së internetit të Rrjetit të Arsimimit mediatik, i cili do të realizohet përmes prokurimit publik. Në procesin e përgatitjes së një dizajni të ri, të gjitha sugjerimet e anëtarëve të Rrjetit do të jenë të mirëseardhura. Për më tepër, ajo informoi se vitin e ardhshëm anëtari i RESIS planifikon të zhvillojë një seminar mbi Udhëzimet për Etikën në Kërkimin e Arsimimit mediatik. Formati i ngjarjes do të përcaktohet më tej dhe do të varet nga situata me pandeminë e shkaktuar nga Covid -19.
Vesna Nikodinovska (MIM) sugjeroi që dokumentet në faqen e re të internetit të grupohen tematikisht, gjë që do të lehtësojë qasjen në to.
Strategjia e komunikimit e Rrjetit të Arsimimit mediatik 2021 – 2023 u miratua nga të gjithë të pranishmit në prezantim.