Më datë 31 tetor 2023 në ora 13:00, në ambientet e Agjencisë për Shërbime Mediatike Audio dhe Audiovizuele u mbajt takimi i Rrjetit për Arsimim Mediatik. Në takim u përmbyll programi i Ditëve të Arsimimit Mediatik 2023, i cili tashmë është bërë traditë në organizimin e këtij manifestimi.
Në takim morën pjesë Emilia Petreska – Kamenjarova (SHMA), Sasho Bogdanovski (ASHMA), Viktor Stojanov (ASHMA), Marina Trajkova (ASHMA), Ivana Stojanovska (ASHMA), Zoran Bogatinov (RTVM), Dejan Dokuzovski (IREX), Daniela Stankovska – Plaçkovska (Agjencia e Filmit), Snezhana Trpevska (RESIS), Vesna Nikodinovska (MIM), Frosina Krushkarovska (Eurothink), Ana Cvetkovska (MIA), Boris Kunoski (MIA) dhe Biljana Georgievska (SEMM).
Takimin e udhëhoqi koordinatorja e Rrjetit, Emilia Petreska-Kamenjarova, së bashku me dy anëtarë të Trupit Koordinues – Snezhana Trpevska (RESIS) dhe Vesna Nikodinovska (MIM).
Takimi nisi me prezantimin e dokumentarit të shkurtër që u realizua me rastin e edicionit të pestë jubilar të Ditëve të Arsimimit Mediatik 2023, ku përmblidhen disa nga aktivitetet më të rëndësishme të realizuara në kuadër të DAM-së në vitet e kaluara. Pas projeksionit, pjesëmarrësit e takimit, anëtarë të Rrjetit, ndanë përshtypjet e tyre lidhur me organizimin dhe ngjarjet e zhvilluara në kuadër të programit të DAM-së të sivjetme.
Sasho Bogdanovski nga ASHMA e filloi diskutimin duke theksuar se ka një aktivitet të zvogëluar të grupeve punuese në Rrjet dhe mundësinë e nevojës për riorganizim të tyre. Snezhana Trpevska nga RESIS shtoi se ndoshta kjo rrjedh nga vetë informaliteti i Rrjetit, dhe gjithashtu hapi temën se ka grupe vulnerabël të qytetarëve që janë krejtësisht të përjashtuar nga sfera digjitale, siç janë personat me aftësi të kufizuara shqisore dhe qytetarët e moshuar, dhe se kjo është një nga temat e mundshme që mund të punojnë grupet në Rrjet.
Në kuadër të përshtatjes së përmbajtjeve mediatike për personat me aftësi të kufizuara shqisore, u theksua se duke filluar nga ky vit materialet promovuese për Ditët e Arsimimit Mediatik u përkthyen edhe në gjuhën e shenjave, si dhe përdorimi i mjeteve të përkthimit me ndihmën e inteligjencës artificiale fillimisht i destinuar për njerëzit me aftësi të kufizuara shqisore.
Koordinatorja Emilia Petreska-Kamenjarova i përcolli propozimet nga anëtari i rrjetit Zoran Zlatkovski nga VEZ (i cili nuk ka mundur të marrë pjesë, por ka dërguar propozime në mënyrë elektronike) për krijimin e një buletini për aktivitetet e Rrjetit në periudha të caktuara, që ai do të ishte mirë që Byroja për Zhvillimin e Arsimit të zhvillojë një planprogram për arsimimin mediatik për arsimin e mesëm dhe ta shpërndajë atë në faqe, si dhe për pjesëmarrjen e nxënësve të tij nga SUGS Koço Racin nga Shkupi në emisionet e Arsimimit mediatik në TVM.
Me këtë u hap çështja e procesit të futjes së shkrim-leximit mediatik në arsim, për të cilin Dejan Dokuzovski nga IREX sqaroi se tashmë janë përgatitur doracakë nga klasa e parë deri në të pestën, ndërsa aktualisht janë duke u përgatitur doracakë nga klasa e gjashtë deri në të nëntën. por se jo ka manuale që mbulojnë programin arsimor për arsimin e mesëm. Arsyeja e progresit të ngadaltë në këtë fushë, konkretisht në Byronë e Arsimit, është fakti se korniza për edukimin mediatik në arsimin fillor është pothuajse gati, me përjashtim të kornizës për klasën e tetë dhe të nëntë, dhe ndryshimet ligjore janë në.