Komisioni Evropian ka zgjedhur projektin MAMIL të Shkollës së Gazetarisë dhe Marrëdhënieve me Publikun, si një nga 10 projektet më të mira të arsimimit mediatik në Evropë për vitin 2019.
Më 19 Mars, në Bruksel, zyrtarët e shkollës së mesme do të prezantojnë aktivitetet e tyre për promovimin e arsimimit mediatik në media, duke u përpjekur të fitojnë një nga tre çmimet prestigjioze të dhëna nga Komisioni Evropian:
çmim për projektin më inovativ të arsimimit meadiatik në media;
çmim për projektin më arsimor të arsimimit mediatik në media;
çmim projekti me potencialin më të lartë për promovimin e letërsisë në media.
Prezantimi i 10 kandidatëve më të mirë do të mbahet në kuadër të konferencës „Qytetarët e informuar në eën dixhitale“ e cila është një nga ngjarjet e Javës Evrpiane për arsimim mediatik të organizuar çdo vit nga Komisioni Evropian. Një juri e veçantë, e përbërë nga profesorë të njohur dhe ekspertë të arsimimit mediatik, do të shpallë vendimin në sesionin përfundimtar të konferencës.
Shkolla e Mesme do të prezantojë projektin MAMIL (Media Literacy in an age of news overabundance: Macedonian Coalition for Media and Information Literacy) të cilin e zbatoi nga 2016 deri në 2018 me partnerët e tij – gazeta ditore „Nova Makedonija“ dhe Instituti për dallime në media “Nova Makedonija” dhe Instituti për Diversitetin e Medias nga Londra. Projekti u financua nga Bashkimi Evropian
Aktivitetet e MAMIL iu drejtuan disa grupeve të synuara: nxënësve të shkollave të mesme, organizatave të shoqërisë civile, mediave dhe audiencës. Të gjitha lajmet u botuan (dhe ende janë) rregullisht të publikuara në faqen e internetit të specializuar për sarsimim mediatik www.medium.edu.mk. Gjatë tre viteve, gjimnazistët u përfshinë si gazetarë në gazetën e shkollës së mesme „Medium““, e cila është një botim mujor që është botuar për 8 vjet si fletëpalosje në “Nova Makedonija”. Laboratorët mediatik, pra ligjërata ndërvepruese mbi gazetarinë në shkollat e mesme ku merrnin pjesë ligjërues nga Shkolla e Mesme dhe gazetarë me përvojë nga gazeta “Nova Makedonija”, konkursi i shkollës së mesme për produktin më të mirë mediatik „Shprehuni përmes mediave“ dhe “Kampi veror për arsimim mediatik” në 30 qershor morën pjesë studentë të cilët në katër ditë arritën të prodhojnë një TV emision dhe të bëjnë histori fotografike. Çdo Dhjetor, Shkolla e Mesme organizon një Ditë mediatike në të cilën 10 media, përfshirë Televizionin Maqedonas, presin rreth 100 nxënës të shkollave të mesme të cilët njihen me punën e gazetarëve dhe funksionin e mediave në shoqëri.
Shkolla e mesme u themelua në vitin 2016 nga Koalicioni për arsimim mediatik, i përbërë nga tetë organizata të shoqërisë civile dhe po aq media. Përmes trajnimit dhe mentorimit, anëtarët e Koalicionit mësuan pse arsimimi mediatik është i rëndësishëm dhe se si çdokush mund të jetë një lojtar aktiv në shoqëri dhe të sjellë ndryshime duke përdorur potencialin e mediave. Partneriteti Partneritetet midis mediave dhe sektorit të shoqërisë civile kanë rezultuar në prodhimin mediatik të përmbajtjes që lidhet me të drejtat e grupeve të margjinalizuara dhe edukimin e publikut për punën në media dhe interesin publik. Të gjithë anëtarët e Koalicionit iu bashkuan Rrjeti për arimim mediatik , që në vitin 2017 e krijoi Agjencina për shërbime mediatike audio dhe audiovizuele.
Segmenti i tretë i MAMIL është edukimi i vazhdueshëm se pse është e rëndësishme të perceptoni në mënyrë kritike përmbajtjen e mediave. Përmes pesë videove Medina, me YouTuber -in e ri Isabela Pan, Shkolla e Mesme shpjegoi pesë aspekte të arsmimit mediatik: si është të kesh një jetë të përgjegjshme dhe etike në internet, mëso bazat e gazetarisë, si të merresh me lajmet e rreme dhe si të jetë një auditor i angazhuar. Në bashkëpunim me Institutin për Dallime n; diume, Shkolla e lartë ka zhvilluar një Doracak për arsimim mediatik për të rinjtë (qasun në gjuhën maqedonase, shqipe dhe angleze).
Përmes këtij projekti, ata kryen dy hulumtime shumë të rëndësishme në këtë fushë: në vitin 2016 Shkolla e lartë i hartoi praktikat dhe kuptimin e Arsimimit mediatik në arsimin e mesëm, në sektorin civil dhe mediat, të përmbledhura në raportin Arsimimit mediatik në Maqedoni vegël që mungon për qytetërim aktiv . Dy vjet më vonë, Shkolla e lartë ftoi Byronë për Zhvillimin e Arsimit të përfshihet në analizën e arsimimit mediatik në arsimin fillor dhe gjetjet e këtij hulumtimi, i cili ofron një analizë krahasuese të trajtimit të arsimimit mediatik në Slloveni, të konvertuara në Arsimimi mediatik në Maqedoni përpjekje për zbatimin e arsimit fillor. Asimim mediatik në Maqedoni: përpjekje për zbatim në arsimin fillor. Anketa është qasur në gjuhën maqedonase, shqipe dhe angleze.
Për të gjitha aktivitetet në projektin e MAMIL për Arsimimin mediatik , shikoni videon 15 minutëshe.