Çfarë njohurish dhe aftësish duhet të zotërojë një qytetar që të jetë i arsimuar në media? Kjo ishte pyetja kryesore që profesorët e pedagogjisë dhe fakulteteve të tjera nga universitete të ndryshme diskutuan me profesorin kroat dhe ekspertin e Arsimimit mediatik, Igor Kanzhij..
Me të, ata shikuan konceptet tradicionale të përcaktimit të qëllimeve të të mësuarit gjatë krijimit të një programi të edukimit mediatik në krahasim me kompetencat dixhitale Digi Comp 2.2.). Janë përmbledhur ndryshimet midis “dixhitalit”, “informacionit”, “medias dhe informacionit” dhe “edukimit mediatik”, si dhe konceptet e promovuara nga Bashkimi Evropian, UNESCO, qendrat kërkimore dhe organizata të tjera profesionale në këtë fushë.
Profesorët maqedonas ranë dakord se vendit i mungon një kornizë kombëtare për kompetencat e shkrim-leximit mediatik në arsimin e lartë, ndryshe nga arsimi fillor dhe i mesëm (i cili së shpejti do të miratohet).
Punëtoria u organizua nga Instituti për Studime të Komunikimit në kuadër të projektit të USAID-it për edukimin mediatik “Youth Think” i menaxhuar nga IREX në bashkëpunim me Institutin Maqedonas për Media dhe Forumin Arsimor Rinor. Në kuadër të këtij projekti, tetë fakultete nga gjashtë universitete prezantuan prezantuan lëndët e Arsimimit mediatik në programet e tyre të studimit.
Takimi u mbajt në kuadër të Ditëve të Arsimimit Mediatik 2024.