Nga data 7 deri më 20 tetor, kompania e produksionit “Focus Pocus Films” mbajti punëtorinë me titull “Animacion gjithëpërfshirës” në hapësirat e Shtëpisë së Evropës Shkup dhe Kinematekës së Maqedonisë së Veriut. Projekti është mbështetur nga Delegacioni i BE-së në Shkup dhe është realizuar në bashkëpunim me Kinematekën e Maqedonisë së Veriut dhe KineNova MFF.
Qëndrimi i shoqërisë sonë ndaj fëmijëve dhe personave me aftësi të kufizuara është në nivel të ulët, programet për zhvillimin e aftësive të ndryshme tek këta persona nëpërmjet edukimit joformal janë të rralla dhe kështu mundësia e përfshirjes së tyre në shoqëri reduktohet në minimum.
Shfaqja e pandemisë Covid tregoi të gjitha dobësitë e sistemit arsimor. E ndërsa edukimi për fëmijët tipikë ka arritur të vazhdojë online, duket se fëmijët me aftësi të kufizuara janë harruar. Mentorët u penguan të vinin në shtëpitë e tyre; Nuk ekziston një platformë e specializuar në internet ku këta fëmijë të mund të vazhdojnë procesin e tyre arsimor, të bëjnë miq, të zhvillojnë aftësi të caktuara jetësore, artistike apo sociale. Dhe prandaj nevoja për të realizuar këtë punëtori.
Qëllimi i seminarit ishte para së gjithash sigurimi i një mjedisi pozitiv gjithëpërfshirës, njohja dhe shoqërizimi i fëmijëve me aftësi të kufizuara dhe fëmijëve tipikë. Arti nuk është një privilegj, por një e drejtë e fëmijëve me aftësi të kufizuara dhe përmes aftësive dhe njohurive që nuk janë në programet e rregullta shkollore, ne duam të krijojmë mundësi të reja për shprehje krijuese, zhvillim të tolerancës dhe mirëkuptimit mes fëmijëve.
Punëtoria u mbajt në katër sesione, dy sesione në javë. Aktivitetet live u mbajtën në Shtëpinë e Evropës dhe Kinematekën e Maqedonisë së Veriut, ndërsa një seancë u mbajt edhe online. Me rëndësi të veçantë për projektin ishte krijimi i zakonit të komunikimit online tek fëmijët me aftësi të kufizuara dhe njohja e tyre me mjetet e komunikimit dixhital dhe animacionit.
Ekipi që u përfshi drejtpërdrejt në të gjitha fazat e punëtorisë ishte i përbërë nga animatorë dhe edukatorë specialë.
Teknika që studionin fëmijët ishte “Animacion Ndalimi i Kolazhit”.
Kjo është një teknikë intuitive e animacionit, e cila mund të funksionojë me një teknikë më abstrakte
qasje, pra nuk nevojitet përgatitje e veçantë paraprake në lidhje me ndonjë edukim artistik. Përdorimi i kësaj teknike dhe puna me mentorët jo vetëm që zhvilloi kreativitetin dhe dashurinë e tyre për artin dhe industritë krijuese, por gjithashtu ndihmoi në rritjen e vetëvlerësimit të tyre.
Materiali i krijuar nga të gjithë pjesëmarrësit në sesione është grumbulluar në një tërësi nga mentorët dhe ky produkt përfundimtar iu prezantua pjesëmarrësve në sesionin e fundit në formën e një projeksioni kinemaje.
Videoklipi, i cili është xhiruar në kolonën zanore të këngës “Ram Para Ram” nga Superhicks, do t’i jepet më tej grupit për t’u përdorur si videoklipi i tyre zyrtar. Kështu, projekti do të arrijë tek popullata e gjerë, kështu që pjesëmarrësit do të shohin se janë pjesë e një projekti të rëndësishëm, të cilin me punën e tyre arritën ta realizojnë, përmes një procesi interesant dhe argëtues.
Projekti “Animacion gjithëpërfshirës” i fëmijëve me aftësi të kufizuara përmes një seminari të filmit të animuar merr një kontekst më të gjerë. Edhe pse një seminar zhvillohet gjatë një periudhe të caktuar kohore dhe krijon një produkt përfundimtar – animacion – ndikimi i tij nuk përfundon me kaq. Përkundrazi, ajo lejon hapësirë për të shkruar një histori afatgjatë. Produkti në formën e një videoje jo vetëm që do t’u shfaqet vetë pjesëmarrësve dhe njerëzve të tyre të dashur, por më vonë do të shfaqet premierë për publikun e gjerë për të rritur ndërgjegjësimin kolektiv.